auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Frederik Stockum - WaarBenJij.nu auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Frederik Stockum - WaarBenJij.nu

auckland

Door: frederik

Blijf op de hoogte en volg Frederik

30 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Eindelijk weer een blogje,
Aangekomen in Auckland. opgehaald door lieve mensen die mij de stad hebben laten zien en afgezet bij hostel.
Rustig begonnen, beetje van de stad gezien en begonnen met plannen te malen voor de rest van de reis. savonds met 3 duitser naar een rugby wedstrijs geweest. blues vs the highlanders... 30-12.
Met veel mensen gesproken en vanmiddag op bezoek bij David Cunliffe,
De potentieel nieuwe premier van Nieuw Zeeland(!)
Nu in het hostel bezig met reizen plannen en highlights te vinden
Veel zin in de rest van mijn tijd in dit fantastische land!!
Helaas is het nogsteeds niet gelukt om fotos te uploaden hier.
Enkele fotos zijn te vinden op mijn facebook pagina.
Mensen ontmoeten hier is zoals verwacht niet moeilijk, wat wel moeilijk is is mensen vinden die niet deze week weer naar huis vliegen of dezelfde palnnen hebben als ik. wordt aan gewerkt. Veel Duitsers hier, heel veel Duitsers hier. goede kans mijn Duits weer op te poetsen.
Oke moet er weer vandoor.