nieuw avontuur - Reisverslag uit Sydney, Australië van Frederik Stockum - WaarBenJij.nu nieuw avontuur - Reisverslag uit Sydney, Australië van Frederik Stockum - WaarBenJij.nu

nieuw avontuur

Door: frederik

Blijf op de hoogte en volg Frederik

22 April 2014 | Australië, Sydney

Eindelijk is het zo ver. het momenr waar ik zo lang naar uit heb gekeken.
Aangekomen in Sydney, mijn goede vriend Ralph van Gelder haald mij op van het vliegveld. Direct naar het hostel. In het hostel zou alles geregeld moeten zijn: 3 nachten, simkaart en directie naar het work en travel bureay...... my luck, niks! Helemaal niks.
Oke, prima. waar is het fout gegaan? Blijkbaar was mijn boeking, waar ik al voor betaald had, geanuleerd. heel chill.
Dubbel betalen, §€₩¿^£[\[§=»€.
Daarna uit eten gegaan met Ralp en de familie
Volgende dag naar work and travel gegaan, alles toch nog goed gekomen met de boeking. geld terug. feest! Tijd om de prachtige stad te gaan bekijken!
Het plannen en organiseren kan beginnen. Eerste punt, bankkaart ophalen. neeeee, door pasen is je kaart vertraagd met een halve week.
Anzac day: helaas verschrikkelijk weer, heb niks van de parade gezien.
Tijd om even een paar dagen rust te hebben met zekerheid van internet, reden: keuze tijd... Maastricht of Amsterdam??!!
Naar Barbera, zus van Ralph. Waar Ralph en Adrienne nog een paar dagen blijven. Daarna komt Jane weer thuis (dochter Barbera)
Na veel skypen met het thuisfront, discussies met de familie en afwegingen maken , telkens van kant wisselend heb ik toch voor mijn instinct keuze gekozen. het zal altijd al in mn achterhoofd. moest gewoon se keuze maken.....
Hotelschool Maastricht is het voor mij!
Blij met deze knoop door hakking.
Volgende punt op de agenda: dagtour naar blue mountains.
Prachtige scenery, leuke gids. Een paar mooie hikes gemaakt en mooie aboriginal verhalen gehoord. prachtige dag!
Morgen is het tijd om na een week Sydney verder te gaan naar het Zuiden.
First stop: canberra.