great walk 2 - Reisverslag uit Turangi, Nieuw Zeeland van Frederik Stockum - WaarBenJij.nu great walk 2 - Reisverslag uit Turangi, Nieuw Zeeland van Frederik Stockum - WaarBenJij.nu

great walk 2

Door: frederik

Blijf op de hoogte en volg Frederik

12 April 2014 | Nieuw Zeeland, Turangi

Zoo, nu weer rustig een blogje schrijven. afgelopen 3 dagen weer een great walk gedaan. lake waikaremona. het was geweldig!! 3 volle dagen regen. regen. regen. En alleen maar mist. dat daargelaten, het was een zeer geslaagde tocht. grote waterval, knie diep door rivier lopen en zwemmen in het meer.
Om naar de track te komen alleen al was een mission impossible, 50 km heen over off track roads. daarna 70 km verder over off roads. flinke avontuurtjes.
Nog steeds geen computen gevonden om fotos op te laden.
Nieuw zeeland bevalt zeer goed tot nu toe, de mensen zijn zo gastvrij en vriendelijk, prachtig land. Ik heb nog wel veel moeite met het uitspreken en onthouden van de Mauri namen.
Morgen splitsen Mason en ik weer op, hij noord, ik zuid. familie-vrienden opzoeken in de buurt van Wellington, wellington aandoen en dan op weg naar Zuid eiland!!
Veel zin in volgende stops,
Tot snel,

  • 17 April 2014 - 22:07

    Nediye Van Eeden:

    Hoi Frederik,

    Gaaf wat jij allemaal meemaakt zeg. en heel dapper van je dat je dit doet. Ik zou niet durven alleen zo ver te gaan. Wat zijn Mauri namen? zijn dat de typische Nieuw Zeelandse namen of vergis ik me?
    Hier gaat alles zijn gangetje. Pasen staat voor de deur. Ben nu vier dagen vrij. Echt fijn.

    Nou ik zal je zo nu en dan volgen op deze site. Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt.
    Groetjes van mij en Arjan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Turangi

Frederik

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 5339

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2014 - 31 December 2024

Jakarta-Huis!

25 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

20 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Indonesie

22 April 2014 - 19 Juli 2014

Australie

27 Maart 2014 - 22 April 2014

Nieuw Zeeland

24 Maart 2014 - 27 Maart 2014

San Fransisco

20 Maart 2014 - 24 Maart 2014

washinton

Landen bezocht: