zuider eiland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Frederik Stockum - WaarBenJij.nu zuider eiland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Frederik Stockum - WaarBenJij.nu

zuider eiland

Door: frederik

Blijf op de hoogte en volg Frederik

19 April 2014 | Nieuw Zeeland, Wellington

15 april, eidelijk is het zo ver. De veerboot naar het zuidereiland. er werken enkele dingen tegen mij... 1e is dat ik me gerealiseerd heb dat ik nog maar een week in nieuw zeeland heb. dat het nog steed veel regent in en wat ik nog niet weet maar als snel achter zou komen, storm op komt ...
Geweldig hostel in Nelson gevonden, naar de doc (department of conservation) geweest om informatie te winnen over de abel tasman track. al snel er achter gekomen dat het niet zo een goed idee was om in deze tijd de hike te doen. later heb ik gehoord dat er mensen vastzaten in hutten en geevacueerd moesten worden met helicopters, precies de track die ik wilde doen. ondertussen, in de hostel met mijn 2 verse vrienden uit duitsland. de enige mooie dag van de week uitgekozen om flink te mountainbiken. 31 km, start op 45 m en hoogste punt in 900 m. leukste was.. je mag daarna naar beneden crossen. een paar keer flink gevallen en mkjn schouder behoorlijk verbrijzeld. dat was de komende weekeen leuk aandenken aan onze mountainbike tocht. de dagen daarna gedwongen binnen gezeten door de storm. Veel gesproken en na gedacht over dat eeuwige vraagstuk... Maastricht of amsterdam. met Tobias lekker gerugbyd in de modder en regen, ik vond het leuk, mijn schouder dachtt daar anders over.
Al snel begrepen dat het weer niet beter zoud worden waar ik was. in het noorder eiland echter was het al wel aan het opklaren. besloten mijn vrienden te vergezellen in hun auto terug naar wellington. helaas geen dolfijntjes gezien dit keer, in tegenstelling tot de heenweg op de veerboot. Zaterdag de 19e aangekomen in wellington. nu afwachten wat mij te wachtem staat de laatste paar daagjes in nieuw zeeland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Frederik

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 5342

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2014 - 31 December 2024

Jakarta-Huis!

25 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

20 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Indonesie

22 April 2014 - 19 Juli 2014

Australie

27 Maart 2014 - 22 April 2014

Nieuw Zeeland

24 Maart 2014 - 27 Maart 2014

San Fransisco

20 Maart 2014 - 24 Maart 2014

washinton

Landen bezocht: